Terveppä terve ihmiset.! :) Kävin tossa sunnuntain kunniaksileffassa oli yllättävän huono leffa. Mutta humaan ettei täällä oo hirveesti (tai ei yhtään) lukioita mutta so wat kirjottelen tänne omaks huviks. ja toivoisin että viihdytte lukemassa tätä mun vuodatusta. Mutta asiasta kolmanteen..miten voi saada poikaystävän?? tätä kysymystä minä ja ystäväni olemme miettineet kauan!! toivoisin että kohta tähän pitkää aivoissani pyörivään kysymykseen tulisi pian vastaus!! ihan oikeesti, kyllä olen seurustellut mut en oikeen ei 3-6 luokkalaisen seurustelu oo mitään SEURUSTELUA, ei se merkkaa mitää jos poika pussaa poskelle hyvän yön pusun, ei se meinaa mitää!!   Ainakaan mun milestä eikä se että "Seurustellaan" vuoden sehä on ihan säälittävää!!.  voi jumaliste en tajua poikia rupeen Nunnaks!! kai se oli sillee et nunnat antaa joku hemmetin valan ettei niillä oo mitään omaisuutta tai et ne ei saa avioitua..  Tai en sittenkää ku sillo pitäs jotai Hihhuloida jossai saamarin kappelissa everyday.. ei oo mun juttu.. voi jotkut siitä tykkää siitä mut en mä VAIKKAKIN mun Ussa on 8...... joo.. no kommentoikaa jos haluutte kertoo mielipiteitä tästä.. hmm... "kiintoisasta" ja uskonnollisesta aiheesta.