Heippa taas! Mädännyn tänne. Niin nyt siis on lauantai ja mulla ei oo mitään tekemistä, yleensä mä oon kavereitten kans mutta ny tuntuu siltä ettei ne jaksa mua tai haluu nähä mua :( ja Mun ehkä ihanimmat kaverit ei ees asu täällä!! Kohta alennun tekee äikän läksyi, meijän pitää lukee joku 446 sivunen Runo kokoelma jei!! oon kyllä kahee runoihmine! tää on iha paska eepos ei juma!!!! vois lukee jotan parempaa kuten: Harry potter tai Gerogia nielsoni salatut elämäät 1-10 :) siinä tuli lista mun lempi kitjoista :)) joo ja vois kans kuunnella cheekkiä sillä tulise uus biisi se Timantit on ikuisia siis tää: http://www.youtube.com/watch?v=81Ejyr-ddgw :) Cheek tulee tänne siis tänne Hämeenlinnaan joskus lokakuusa ♥ meen todellakin kattoo se on NIIN ihana :* oikeesti voisin vaikka seisoo 30 asteen pakkasessa ja venaa nimmarii :) mut hei kirjottelen taas pitää "Tehä" matikan läksyt mut kommenttei ♥♥♥    PS: cheek fanit http://www.verkatehdas.fi/portal/fi/yleiso/tapahtumakalenteri/?event=2564&view=day&year=2013&month=10&ocyear=2013&ocmonth=10&ocday=13  

                                         Kiitos kun luette ♥